Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PASSIFLORA.COM.PL obowiązujący od dnia 17.03.2023 roku.

Kwiaciarnia PASSIFLORA realizuje wszystkie zamówienia zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług naszej kwiaciarni internetowej. Korzystanie z naszej strony i zamawianie produktów oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu.

Ogólne warunki

1.1. PASSIFLORA Iryna Komchatnykh NIP 6793238537, REGON 521947064, Kontakt +48 788 695 055, e-mail: passiflora.com.pl@gmail.com, adres ul. Długa 11a, 31-147 Kraków, jest właścicielem kwiaciarni internetowej passiflora.com.pl (dalej „Sklep”).

1.2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż kwiatów z dostawą wyłącznie na terenie Krakowa (Polska). Dostawę kwiatów na terenie Krakowa realizuje Sklep – kwiaciarnia PASSIFLORA.

1.3. Wszystkie materiały zawarte na stronie passiflora.com.pl są własnością kwiaciarni PASSIFLORA i są chronione prawem autorskim i prawami pokrewnymi. Ustawa ta została uchwalona 4 lutego 1994 r. i według zaktualizowanego tekstu, uwzględniającego zmiany opublikowane w Dzienniku Ustaw w 2006 r., art. 631.

1.4. Wszystkie ceny na stronie internetowej obowiązują w momencie składania zamówienia.

1.5. Zamówienia w Sklepie passiflora.com.pl może składać osoba fizyczna, osoba prawna posiadająca zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Klient”).

Klient może składać Zamówienia przez passiflora.com.pl całodobowo 7 (siedem) dni w tygodniu, za wyjątkiem czasu prac technicznych na stronie Sklepu.

1.6. Po złożeniu i  opłaceniu zamówienia, passiflora.com.pl wysyła na podany Klientem adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia, co oznacza, że umowa została zawarta i trwa do momentu realizacji zamówienia. Brak zapłaty w terminie – minimum jeden dzień przed dostawą, aw przypadku dostawy w niedzielę – dwa dni wcześniej, – spowoduje rozwiązanie umowy z Kwiaciarnią PASSIFLORA.

1.7. Klient ponosi odpowiedzialność za rzetelność i poprawność informacji wymaganych do realizacji zamówienia. W celu należytego wykonania umowy zawartej pomiędzy Kwiaciarnią PASSIFLORA a Klientem, Sklep odpowiada za dostarczenie towaru bez wad. Umowa przewiduje dostawę towaru w terminie określonym w umowie z Klientem.

Kontakt ze Sklepem

2.1. Kontakt ze Sklepem jest możliwy:

– w formie elektronicznej pod adresem e-mail: passiflora.com.pl@gmail.com;

– telefonicznie z pod numerem telefonu: +48 788 695 055;

2.2. Zapytania Klientów obsługiwane są w dni robocze : poniedziałek-piątek w godzinach od 9.00 do 19.00, sobota – niedziela w godzinach od 10.00 do 17.00.

2.3. Zapytania Klientów w formie wiadomości e-mail mogą być wysyłane całodobowo, przy czym zapytania te będą rozpatrywane w dni robocze.

2.4. Opłata za połączenia telefoniczne jest naliczana zgodnie z taryfą operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient.

Informacje o sklepie i produktach

3.1. Minimalne warunki techniczne wymagane do współpracy z systemem teleinformatycznym, wykorzystywanym przez stronę passiflora.com.pl, to:

  • Konieczne jest posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do Internetu, takiego jak laptop, tablet czy też smartfon.
  • Konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania na urządzeniu końcowym, które może obejmować system Windows w wersji 7 lub nowszej, Linux z X.ORG lub MacOS 9 i wyższy.
  • Aby skorzystać z usług strony passiflora.com.pl, należy mieć dostęp do przeglądarki internetowej, na przykład Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Microsoft Edge lub Safari.
  • Konieczne jest włączenie plików cookies oraz obsługi języka JavaScript.

3.2. Zobowiązujemy się do przekazania Klientowi informacji o naszych produktach, w tym o cenie, rozmiarze i specyfikacji oraz warunkach dostawy przed złożeniem zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o naszych produktach na stronie były dokładne i kompletne.

Jak złożyć zamówienie na naszej stronie

4.1. Aby zamówić produkt na naszej stronie należy umieścić produkt w koszyku, wybierz metodę wysyłki і kliknąć “KUP TERAZ” i wypełnić formularz zamówienia wszystkimi niezbędnymi danymi – іmię i nazwisko kupującego, adres, kod pocztowy, telefon kontaktowy, adres e-mail, data i czas dostawy, imię i nazwisko odbiorcy, adres, kod pocztowy odbiorcy – jeśli dostawa jest do osoby trzeciej, zaakceptować regulamin i kliknąć „Kupuję i płacę” i opłacić zamówienie przez system PayU lub PayPal.

4.2. Jeżeli towar nie może zostać dostarczony pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia z powodu błędnych danych podanych przez Klienta i zamówienie nie może zostać zrealizowane, a kwiaciarnia PASSIFLORA ponosi koszty związane z realizacją zamówienia (dostawa towaru), to uważa się, że zamówienie zostało zrealizowane. Jeśli klient chce ponownie spróbować dostarczyć towar, będzie musiał zapłacić dodatkową opłatę. Jednak jeśli klient nie zapłaci wymaganej dodatkowej opłaty na czas, aby zrealizować zamówienie w wyznaczonym terminie lub jeśli kwiaciarnia nie będzie w stanie skontaktować się z klientem, sklep nie jest zobowiązany do podejmowania kolejnej próby dostarczenia zamówienia.

4.3. Kwiaciarnia PASSIFLORA odpowiada za realizację zamówienia w ramach wartości zamówienia.

Przetwarzanie zamówień

5.1. Wszystkie zamówienia z dostawą na terenie Krakowa realizowane są po dokonaniu płatności. Zamówienia z odbiorem osobistym można opłacić w sklepie pod wskazanym adresem: ul. Długa 11a, 31-147 Kraków, kwiaciarnia PASSIFLORA.

5.2. Kwiaciarnia PASSIFLORA zastrzega sobie prawo do wymiany niektórych kwiatów w zamówionym bukiecie, jeśli te elementy nie są aktualnie dostępne, bez obniżania kosztów i jakości bukietu, z zachowaniem stylu i palety kolorystycznej dla terminowej realizacji zamówienia.

5.3. Doręczenie zamówienia potwierdzane jest podpisem odbiorcy na formularzu odbioru zamówienia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod adresem dostawy oraz w przypadku błędnego wskazania przez Klienta w zamówieniu adresu, a także odmowy odbioru zamówienia lub z innych przyczyn, za które odpowiada odbiorca, zamówienie uważa się za zrealizowane.

Zapłata

6.1. Akceptujemy płatności za nasze produkty za pośrednictwem bezpiecznych systemów płatności elektronicznych, takich jak PayU i PayPal.

6.2. Nie przechowujemy informacji o karcie kredytowej, które podajesz podczas dokonywania płatności.

6.3. Zobowiązujemy się do wystawienia faktury za zapłacony towar.

Dostawa

7.1. Dostarczamy kwiaty 7 dni w tygodniu. Ostatnim terminem zamówienia na niedzielną dostawę kwiatów jest poprzedni piątek, a najwcześniejszym terminem dostawy zamówień, złożonych w sobotę, jest następny poniedziałek.

7.2. Dostępne terminy realizacji zamówień – od 8.00 do 12.00, od 12.00 do 16.00, od 16.00 do 20.00.

7.3. Odbiorca podpisuje formularz odbioru zamówienia w momencie otrzymania zamówienia.

7.4. W przypadku doręczenia kwiatów do instytucji państwowych, konsulatów, ambasad, fabryk, hoteli, szkół, uczelni, doręczenia na wesela, festiwale, koncerty, pogrzeby, gdzie nie ma możliwości dotarcia do odbiorcy, kwiaciarnia Passiflora zastrzega sobie prawo do pozostawienia zamówienia w recepcji, ochronie lub concierge do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takim przypadku formularz odbioru zamówienia jest podpisywane przez przedstawiciela tej instytucji.

7.5. Odbiorca ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, co jest zapisane w formularzu odbioru zamówienia. Takie zamówienie uważa się za zrealizowane.

7.6. W przypadku podania błędnych informacji o odbiorcy lub nieobecności odbiorcy na miejscu, kwiaciarnia PASSIFLORA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia. Jeśli nie ma możliwości pozostawienia zamówienia z recepcją, ochroną, współpracownikami lub bliskimi odbiorcy, zostawiamy wiadomość o doręczeniu. W przypadku braku komunikacji z odbiorcą w ciągu 2 dni, zamówienie uważa się za zrealizowane. Ponieważ kwiaciarnia PASSIFLORA ponosi koszty związane z realizacją zamówienia, Klient musi uiścić dodatkową opłatę za ponowną próbę doręczenia.

7.7. Nasze towary dostarczamy pod wskazany przez Klienta adres w trakcie składania zamówienia na terenie miasta Krakowa.

Reklamacje i zwroty

8.1. Klient ma prawo żądać odszkodowania za produkt lub wymiany produktu, jeśli jest on niezgodny z zamówieniem. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty były zgodne z zamówieniem, jednak w każdej firmie zdarzają się pomyłki – np. zamiast zamówionych różowych tulipanów Klient otrzymał czerwone róże. W takim przypadku Klient dokonuje reklamacji poprzez napisanie listu w dowolnej formie i przesłanie go na e-maila kwiaciarni Passiflora passiflora.com.pl@gmail.com wraz ze zdjęciem otrzymanego produktu.

8.2. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 2 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Po złożeniu reklamacji kwiaciarnia PASSIFLORA zaproponuje sposób jej rozwiązania.

8.3. Klient może odesłać reklamowany produkt na adres ul. Długa 11a, 31-147 Kraków kwiaciarnia PASSIFORA po napisaniu e-maila na adres Sklepu passiflora.com.pl@gmail.com w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

8.4. Zgodnie z postanowieniami art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., art. 827) towary łatwo psujące się nie podlegają zwrotu.

Prywatność

9.1. Administratorem danych osobowych jest PASSIFLORA Iryna Komchatnykh ul. Długa 11a, 31-147 Kraków, NIP: 6793238537 REGON 521947064 Kontakt +48 788 695 055 e-mail passiflora.com.pl@gmail.com

9.2. Dane Klientów otrzymane przez Sklep internetowy przetwarzane są w celu zapewnienia realizacji zamówień oraz realizacji działań marketingowych. Klientowi przysługuje pełne prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych w sklepie internetowym można uzyskać pod adresem: https://passiflora.com.pl/polityka-prywatnosci/

9.3. Zobowiązujemy się do gromadzenia, przechowywania i przetwarzania Twoich danych osobowych zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Unii Europejskiej (RODO).

9.4. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Twoje dane osobowe przed nieautoryzowanym dostępem i nadużyciem.

Informacje kontaktowe

10.1. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego Regulaminu lub chcesz się z nami skontaktować w innych sprawach, napisz do nas na adres e-mail passiflora.com.pl@gmail.com

10.2. Zobowiązujemy się udzielić Klientowi odpowiedzi w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania wiadomości.

Niniejszy Regulamin jest obowiązkowy dla wszystkich użytkowników naszej strony i może ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o regularne sprawdzanie aktualizacji. Aby zamówić towar na naszej stronie, musisz wyrazić zgodę na wszystkie punkty niniejszego Regulaminu.

Koszyk
Przewiń do góry